« terug naar overzicht
contentcreatie & advies
Contentstukken schrijven, dat is informeren en inspireren tegelijkertijd. Letter per letter bouwen aan een langetermijnrelatie met je klant, terwijl je metselt aan je merkimago. Om de referentie te worden, de thought leader te zijn, en top-of-mind te blijven.
Het is het aaneenrijgen van overtuigende verkoopsargumenten zonder dat je lezer dat als storend ervaart. Verkopen zonder te verkopen. Reclame zonder de reclame. Daar word je toch content van?
Meer specifiek
- research, schrijven, herschrijven en nalezen van blogartikels
- en dat zowel voor luchtige listicles als voor long-form content (+1500 woorden)
- webteksten voor contentpagina’s, met als doel op specifieke keywords te ranken
- schrijven, opstellen en ontwerpen van nieuwsbrieven en direct mailings in MailChimp
- teksten als onderdeel van een online (mail)campagne, op websites, in advertenties, of in apps
- research, schrijven en vormgeving van infographics, schema’s en grafieken
- research, schrijven en nalezen van e-books
- hetzelfde voor whitepapers, trainingsdocumenten, handleidingen, ...
- brainstormsessie en research naar mogelijke contenttopics
- opstellen en opvolgen contentkalender en -planning
- klaarzetten, inplannen en publiceren blogs in CMS zoals Wordpress
Hoe dat eruit ziet